
Kontratenor prezentujący się na scenie muzyki poważnej i barokowej od 2013 roku. Kształcenie głosu falsetowego rozpoczynał w klasie śpiewu Artura Stefanowicza na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie.
Od tamtej pory rozwijał się i realizował w projektach pod kierownictwem muzycznym wybitnych artystów jak: Lilianna Stawarz, Krzysztof Garstka, Władysław Kłosiewicz, Dorota Cybulska-Amsler, Leonardo García Alarcón (Cappella Mediterranea), Christophe Rousset (Les Talens Lyriques), Christina Pluhar (L'Arpeggiata), Paul O'Dette, Stephen Stubbs, Francesco Corti, Raphaël Pichon, Emiliano Gonzalez Toro (I Gemelli) i wielu innych.
Występował na scenach teatrów i sal koncertowych zarówno polskich, jak i zagranicznych, m.in.: Théâtre des Champs Élysées, Opéra Royal de Versailles, Opéra de Dijon, Opéra National du Rhin, Opéra National de Lorraine (Francja); Victoria Hall (Szwajcaria); Het Concertgebouw, Muziekgebouw aan 't IJ (Holandia); Drottningholms Slottsteater (Szwecja); Elbphilharmonie (Niemcy); Teatr Królewski – Stara Oranżeria w Łazienkach Królewskich, Studio Koncertowe Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego, Polska Opera Królewska, Warszawska Opera Kameralna, Filharmonia Łódzka, Filharmonia Pomorska.
Śpiewał jako Nerone/Ottone/Valetto z "L'incoronazione di Poppea" (Monteverdi), Nerone/Narciso z "Agrippina" (Händel), Cesare/Sesto/Tolomeo z "Giulio Cesare" (Händel), Ariodante z "Ariodante" (Händel), Bertarido z "Rodelinda" (Händel), Gilade z "Il Farnace" (Vivaldi), Eunuco z "La Finta Pazza" (Sacrati), Prasildo/Nano z "Il palazzo incantato" (Rossi), Medoro z "Orlando generoso" (Steffani).
Na zdjęciu Kacper Szelążek, fot. Kinga Karpati & Daniel Zarewicz